Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky poskytovania služieb

Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú vzťahy medzi poskytovateľom služieb a klientom pri poskytovaní služieb spracovania Intrastat hlásení.

1. Základné ustanovenia

Tieto obchodné podmienky (ďalej len "OP") upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce zo zmluvy o poskytovaní služieb uzatvorenej medzi poskytovateľom a klientom.

2. Definície

  • Poskytovateľ: prevádzkovateľ webovej stránky intrastatportal.sk
  • Klient: fyzická alebo právnická osoba, ktorá využíva služby poskytovateľa
  • Služby: spracovanie Intrastat hlásení, poradenstvo, zastupovanie a školenia

3. Predmet zmluvy

Predmetom zmluvy je záväzok poskytovateľa poskytnúť klientovi služby spracovania Intrastat hlásení a súvisiace služby podľa dohodnutého rozsahu a záväzok klienta zaplatiť za tieto služby dohodnutú cenu.

4. Objednávka služieb

Objednávka služieb sa realizuje prostredníctvom kontaktného formulára na webovej stránke, e-mailom alebo telefonicky. Zmluva je uzatvorená momentom potvrdenia objednávky poskytovateľom.

5. Cena a platobné podmienky

  • Ceny služieb sú uvedené v cenníku na webovej stránke
  • Ceny sú uvedené bez DPH, ak nie je uvedené inak
  • Faktúra je splatná do 14 dní od jej vystavenia
  • V prípade omeškania s platbou si poskytovateľ vyhradzuje právo účtovať úrok z omeškania

6. Povinnosti klienta

Klient je povinný:

  • Poskytnúť všetky potrebné podklady pre spracovanie hlásení včas a v požadovanej kvalite
  • Informovať poskytovateľa o všetkých skutočnostiach relevantných pre poskytovanie služieb
  • Uhradiť cenu za poskytnuté služby v dohodnutej lehote
  • Spolupracovať pri riešení prípadných nezrovnalostí

7. Povinnosti poskytovateľa

Poskytovateľ je povinný:

  • Spracovať hlásenia odborne a v súlade s platnou legislatívou
  • Dodržať dohodnuté termíny
  • Zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach, o ktorých sa dozvedel pri poskytovaní služieb
  • Informovať klienta o prípadných problémoch alebo nezrovnalostiach

8. Zodpovednosť

Poskytovateľ zodpovedá za škodu spôsobenú porušením svojich povinností. Zodpovednosť je limitovaná výškou odmeny za služby, pri ktorých došlo k škode. Poskytovateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú nesprávnymi alebo neúplnými podkladmi od klienta.

9. Ukončenie zmluvy

Zmluvu je možné ukončiť dohodou zmluvných strán alebo výpoveďou s jednomesačnou výpovednou lehotou. V prípade hrubého porušenia povinností je možné od zmluvy odstúpiť s okamžitou účinnosťou.

10. Záverečné ustanovenia

Tieto OP nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na webovej stránke. Poskytovateľ si vyhradzuje právo tieto OP jednostranne zmeniť. Vzťahy neupravené týmito OP sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka.

Posledná aktualizácia: Január 2025